"A virtual assistant: the best solution for your business"

Events

Bedrijfsbezoeken

Bedrijfsuitjes

Cursussen

Open dagen

Presentaties

Seminars

Trainingen

Vergaderingen

Webinars

Workshops

Zakenlunches,- en diners

Dit is slechts een greep uit de mogelijkheden.

Heb je een specifieke klus die hier niet tussen staat, neem dan contact met me op.

Event organisatie

Een zakelijke bijeenkomst organiseren is een typische tijdvreter. Maar het is ook het visitekaartje van je bedrijf.

De organisatie van je event wordt door mij van A tot Z geregeld. Ik heb veel ervaring en een groot en divers netwerk.

Werkwijze
Aan de hand van jouw wensenlijstje maak ik van te voren een inschatting van de tijdsbesteding die nodig is om jouw klus te klaren. Als blijkt dat de kostenraming bijgesteld moet worden in geval van meer werkzaamheden of onverwachte zaken, dan overleg ik altijd eerst met je. 

Voordelen
De kosten voor het organiseren van een event hangen nauw samen met het aantal personen en je wensen op het gebied van de locatie, de catering en de eventuele doelstellingen. Het uit handen geven van de organisatie hoeft niet te betekenen dat je event heel duur zal worden. Sterker nog, je bent per saldo waarschijnlijk zelfs goedkoper uit. In de tijd dat ik bezig ben met het organiseren van jouw event, kun jij je focussen op je eigen werk.

celebration-decoration-elegant-169190

 

"Door de organisatie van jouw zakelijke event aan een virtual assistant over te laten, bespaar je jezelf enorm veel tijd!" 

 

Mijn tarief

Eur 60,= per uur (projectprijs is mogelijk)

Reiskostenvergoeding Eur 0,25 per kilometer

Bovengenoemd tarieven zijn excl. 21% BTW

Profielfoto

Benieuwd naar de mogelijkheden?

E. Info@vie-officesupport.nl

T. +31 (0)6 40898055